Εκπαιδευτήρια "Saint-Paul - Δελασάλ"

  • Δημοτικό
  • Δημοτικό
  • Νηπιαγωγείο

    Νηπιαγωγείο "Δελασάλ"

    Εδώ η εκπαίδευση γίνεται παιχνίδι!

    Νηπιαγωγείο
  • Δημοτικό

    Δημοτικό "Δελασάλ"

    Πάθος μας, η εκπαίδευση

    Δημοτικό
  • Γυμνάσιο - Λύκειο

    Γυμνάσιο - Λύκειο "Saint-Paul"

    Γιατί παιδεία δεν είναι μόνο η εκπαίδευση!

    Γυμνάσιο - Λύκειο
  • Δημοτικό

Δηλώνουμε "παρών" στο μέλλον των παιδιών μας!

Εκπαίδευση με στόχους
Αγωγή με αρχές

1893 Έπειτα από άδεια της ελληνικής κυβέρνησης, ιδρύεται η Σχολή “Ο Άγιος Παύλος” από τον ιερωμένο π. Pierre Berthet του Μοναχικού Τάγματος των Σαλεσιανών Πατέρων.

1898 Επί της οδού Αρτέμιδος απέναντι από το αρχαίο θέατρο της Ζέας γίνεται η αγορά οικοπέδου για να οικοδομηθεί η Σχολή που μέχρι τότε στεγαζόταν επί των οδών Πραξιτέλους και Φιλελλήνων.

1899 Στις 29 Μαΐου, γίνεται η τελετή θεμελίωσης της Σχολής “Ο Άγιος Παύλος”.

1900 Στις 23 Απριλίου, γίνονται τα εγκαίνια του διώροφου κτιρίου της Σχολής που βασίστηκε στα σχέδια του Γάλλου αρχιτέκτονα Replas.

1900 Το φθινόπωρο του 1900, ξεκινά τη λειτουργία τετραετούς κύκλου Εμπορικών Σπουδών.

1905 Προστίθεται νέος όροφος, οπότε το κτήριο της Σχολής γίνεται τριώροφο.

1914 Γίνονται τα αποκαλυπτήρια αναθηματικής στήλης πάνω στην οποία είχαν χαραχθεί τα ονόματα των επιστράτων της Σχολής, που έπεσαν μαχόμενοι «υπέρ πατρίδος» στους δύο τελευταίους ελληνικούς πολέμους (1912-1913).

1926 Οι πατέρες Σαλεσιανοί παραδίδουν τη σκυτάλη της λειτουργίας της Σχολής στους Aδελφούς (Frères) των Χριστιανών Σχολείων. Η πρώτη κοινότητα των Frères αποτελείται από τον frère Noël και τον frère Fructueux-Denis, που ήρθαν από την Κωνσταντινούπολη να αναλάβουν τη διεύθυνση της Σχολής, καθώς και από πολλούς άλλους frères κυρίως Γάλλους.

1931 Θεσμοθετείται ο κύκλος των σπουδών του κλασικού γυμνασίου στον “Άγιο Παύλο”.

1935 Επισκέπτεται τη Σχολή ο αποστολικός επιτετραμμένος Σεβ. Roncalli, ο μετέπειτα πάπας Ιωάννης ΚΓ΄.

1941 Επιτάσσεται βίαια η Σχολή από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής.

1945 Αρχές Ιανουαρίου, ξαναρχίζουν τα μαθήματα στη Σχολή μετά και την αναχώρηση και των Άγγλων.

1947 Ο Γενικός Ηγούμενος του Τάγματος των Frères, fr. Athanase mile, επισκέπτεται τη Σχολή.

1948 Η κοινότητα των Frères.

1951 Συμπληρώνονται 25 χρόνια από τότε που οι Frères ανέλαβαν τη διεύθυνση της Σχολής.

Επισκέπτεται τη Σχολή ο Γάλλος υπουργός Εθνικής Παιδείας, André Marie.

1953 Δημιουργείται αίθουσα τελετών και υπόστεγο στην αυλή της Σχολής.

1965 Επισκέπτεται τη Σχολή ο Γενικός Ηγούμενος των Frères, fr. Nicet Joseph

1968 To 1968 προστίθεται και τέταρτος όροφος και εορτάζονται τα 75 χρόνια λειτουργίας της Σχολής.

1970 Επισκέπτεται τη Σχολή ο Γενικός Ηγούμενος του Τάγματος των Frères, fr. Charles Henry.

1972 Απονέμεται στην Ελληνογαλλική Σχολή «Ο Άγιος Παύλος» το χρυσό μετάλλιο από την Ιστορική και Εθνολογική Εταιρεία με αφορμή τα 150 χρόνια της Εθνικής Παλιγγενεσίας.

1974 Ιδρύεται ο Σύλλογος Αποφοίτων της Ελληνογαλλικής Σχολής “Ο Άγιος Παύλος”.

1984 Επισκέπτεται τη Σχολή ο Γενικός Ηγούμενος του Τάγματος των Frères, fr. Jos-Pablo Basterrechea.

1986 Ύστερα από 93 χρόνια λειτουργίας ως Σχολή Αρρένων, το “Saint-Paul” γίνεται μικτό και για πρώτη φορά φοιτούν κορίτσια στην Α΄ γυμνασίου

1988 Διακόπτεται η λειτουργία του δημοτικού σχολείου του “Saint-Paul” (1951-1988)

1989 Ξεκινά στον Βόλο το 1ο Λασαλιανό Συνέδριο για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα.

1992 Αναλαμβάνει γενικός διευθυντής της Σχολής για πρώτη φορά λαϊκός εκπαιδευτικός (Αναγνώστου Μαργαρίτης).

1993 Εορτάζονται με μεγαλοπρέπεια τα 100 χρόνια από την ίδρυση της Σχολής “Ο Άγιος Παύλος” και εγκαινιάζονται νέες κτιριακές εγκαταστάσεις με αίθουσα θεάτρου, αίθουσες πληροφορικής, υπερσύγχρονο εργαστήριο Φυσικής-Χημείας, αίθουσα προβολών, ανοιχτό και κλειστό γυμναστήριο.

1997 Επισκέπτεται επίσημα τη Σχολή ο Γενικός Ηγούμενος των Frères, fr. John Johnston και είναι ο βασικός ομιλητής κατά το
7ο Λασαλιανό Συνέδριο με θέμα «Η ιδιαιτερότητα της λασαλιανής εκπαίδευσης».

1998 Υπογράφεται εκπαιδευτική συνεργασία του “Saint-Paul” με τα Εκπαιδευτήρια "Παιδαγωγική-Birds".

1999 Η Σχολή “Ο Άγιος Παύλος” εγκαινιάζει νέα πτέρυγα που αποτελείται από τρεις αίθουσες διδασκαλίας, μια αίθουσα πολλαπλών χρήσεων και μια αίθουσα μουσικής (Φιλαρμονική).

2002 Στο πλαίσιο της Euroweek, η Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά “Ο Άγιος Παύλος” υποδέχεται στον Πειραιά

13 αντιπροσωπείες με μαθητές και εκπαιδευτικούς από χώρες της Ενωμένης Ευρώπης.

2005 Επισκέπτεται επίσημα τη Σχολή ο Γενικός Ηγούμενος των Frères, fr. Alvaro-Rodriguez Echeverria και είναι ο βασικός ομιλητής κατά το 13ο Λασαλιανό Συνέδριο με θέμα «Ατενίζοντας το μέλλον».

2006 Τον Νοέμβριο δημιουργείται το Συμβούλιο Λασαλιανής Εκπαιδευτικής Αποστολής (Συ.Λ.Ε.Α.), που αποτελείται από freres και λαϊκούς και είναι το ανώτατο διοικητικό όργανο των λασαλιανών σχολείων στην Ελλάδα.

2009 Η Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά “Ο Άγιος Παύλος” δημιουργεί δημοτικό σχολείο στον Άλιμο με την επωνυμία "Δελασάλ".

2012 Τον Οκτώβριο, οι διευθυντές των λασαλιανών σχολείων της Τουρκίας (Κωνσταντινούπολη & Σμύρνη) επισκέπτονται τη Σχολή και συναντώνται με τους γενικούς διευθυντές των λασαλιανών σχολείων Ελλάδας και των Ελληνογαλλικών σχολείων (Γ.Ι.Ε.Ι.Ε.).

2012 Τον Νοέμβριο, ο Γενικός Ηγούμενος των Frères, fr. Alvaro-Rodriguez Echeverria επισκέπτεται τη Σχολή.

2013 Εορτασμός για τα 120 χρόνια διαρκούς και δημιουργικής παρουσίας της Σχολής στον Πειραιά.

2014 Ιδρύεται από τον Frère Visiteur, Jean-Paul Aleth, το Συμβούλιο Λασαλιανής Εμψύχωσης και Επιμόρφωσης (Συ.Λ.Ε.Ε.)

2014 Το Δημοτικό του “Saint-Paul” με την επωνυμία “Δελασάλ” ιδρύει Νηπιαγωγείο στον Άλιμο. Τα εγκαίνια του νέου νηπιαγωγείου γίνονται παρουσία του Frère Visiteur.

pdfΗ Ιστορία της Σχολής 

Ο Ιωάννης-Βαπτιστής ΔΕΛΑΣΑΛ, ιδρυτής της Μοναχικής Αδελφότητας των Χριστιανικών Σχολείων, έθεσε πρώτος τα θεμέλια της εκπαιδευτικής παράδοσης από την οποία επωφελούνται σήμερα 1.300.000 μαθητές και φοιτητές σε 82 χώρες του κόσμου. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι μπόρεσε να εφοδιάσει τους συνεχιστές τού έργου του μ’ ένα εκπαιδευτικό σχέδιο, που το χαρακτηρίζει η συνοχή και που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των παιδιών και των νέων. Παράλληλα, αυτό το σχέδιο αποδεικνύεται ικανό να δραστηριοποιήσει και να συνενώσει τις εκπαιδευτικές ομάδες.

Η διαπαιδαγώγηση εξακολουθεί να είναι μια περιπέτεια, της οποίας η πολυπλοκότητα και η δυσκολία απαιτούν προοπτικές συνεργασίας, που να εκφράζουν την ουσία του έργου που πρέπει να γίνει, υποδεικνύοντας συγχρόνως τα μέσα, για να πραγματοποιηθεί αυτό το έργο. Αυτές οι προοπτικές θα είναι κατάλληλες, αν στηρίζονται στην πείρα, στον διάλογο και στις αξίες που έθεσε ο ιδρυτής, οι οποίες έδειξαν στην πορεία του χρόνου ότι διαθέτουν μια ανθρωπιστική και πνευματική δυναμική.

Στην ιστορική τους πορεία τριών αιώνων, οι Λασαλιανοί (στην αρχή μόνο οι Frères, αργότερα και οι Λαϊκοί) ένιωσαν την ανάγκη να εκφράσουν και να επαναδιατυπώσουν το εκπαιδευτικό σχέδιο. Πρόκειται για εργασία που εκπόνησαν “μαζί”, όπως ακριβώς έγινε και με τη σύνταξη του Οδηγού Λειτουργίας των Σχολείων, ένα εγχειρίδιο στο οποίο αποτυπώνονται ο τρόπος λειτουργίας και ο εσωτερικός κανονισμός των σχολείων των Frères τον 17ο αι. Διαβάζουμε, λοιπόν, στον πρόλογο του Οδηγού Λειτουργίας των Σχολείων τα εξής:

«Αυτό το σύγγραμμα συντάχτηκε σε μορφή κανονισμού ύστερα από πολλές συγκεντρώσεις και συζητήσεις με τους Frères αυτού του Τάγ-ματος, τους πιο πεπειραμένους και τους πιο ικανούς στη διδασκαλία και ύστερα από εμπειρία πολλών ετών. Ό,τι γράψαμε, το γράψαμε, αφού πρώτα το σκεφτήκαμε και το δοκιμάσαμε στην πράξη, υπολογίζοντας πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Δεν γράψαμε τίποτα χωρίς πρώτα να προβλέψουμε τα ατοπήματα ή τις αρνητικές συνέπειες, όσο αυτό ήταν δυνατό.»
Στο κατώφλι του 21ου αι., και ενώ η Ευρώπη και ιδιαίτερα η πατρίδα μας περνάνε βαθιά οικονομική, αλλά και κοινωνική κρίση, καλούμαστε όλοι: εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς να κάνουμε την αυτοκριτική μας με γνώμονα το Εκπαιδευτικό Σχέδιο, να προοδεύσουμε σε αυτογνωσία, να στραφούμε προς τα πιο ουσιώδη, ξεπερνώντας ό,τι είναι εφήμερο και επιφανειακό. Στο τρίτο κεφάλαιο του Εκπαιδευτικού Σχεδίου διαπιστώνουμε ότι το λασαλιανό σχολείο μπορεί να παίξει τον δικό του ρόλο σ’ αυτή την κρίσιμη περίοδο, προετοιμάζοντας τους αυριανούς πολίτες και μαθαίνοντάς τους πώς να διαχειρίζονται τις κρίσεις.

Οι λασαλιανοί εκπαιδευτικοί καλούνται να βιώσουν και να εμπνεύσουν στους μαθητές τους μερικές βασικές και επίκαιρες αξίες, όπως είναι η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, ο σεβασμός του άλλου, η ελευθερία, η υπευθυνότητα, η αυτονομία, η υπακοή στους νόμους και γενικά στους κανόνες, η αγάπη του εαυτού μας και του πλησίον, η επικοινωνία με τους άλλους. Προσπαθώντας να εφαρμόσουμε και να διδάξουμε αυτές τις αξίες, επι-καιροποιούμε το λασαλιανό χάρισμα και συμβάλλουμε αποφασιστικά στην ανάπτυξη και την εξέλιξη των παιδιών που μας εμπιστεύονται οι γονείς τους.

Frère Nicolas Πρίντεζης
Πρόεδρος του Συμβουλίου Λασαλιανής Εκπαιδευτικής Αποστολής (Συ.Λ.Ε.Α.)

pdfΕκπαιδευτικό σχέδιο1.21 MB

Μπορείτε να αποστείλετε το βιογραφικό σας ηλεκτρονικά επιλέγοντας παρακάτω την ειδικότητά σας :

  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Κέντρο Ψυχολογικής & Συμβουλευτικής Στήριξης

Η Ελληνογαλλική σχολή Πειραιά « O Aγιος Παύλος» στο πλαίσιο της ανάπτυξης θεσμών για την πρόληψη και προαγωγή της υγείας των εφήβων, δημιούργησε τον Σεπτέμβριο του 2001 το Κέντρο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης. Έκτοτε, συνεχίζει απρόσκοπτα να προσφέρει τις υπηρεσίες του, τέσσερις ημέρες την εβδομάδα κατόπιν ραντεβού.

Υπεύθυνη Ψυχολόγος: κα Κιούση Μαρία

Στόχος της υπηρεσίας αυτής είναι:

  • Η ατομική συμβουλευτική και στήριξη σε κρίσιμες περιόδους της σχολικής, συναισθηματικής, κοινωνικής και ενδοοικογενειακής ζωής των μαθητών.
  • Η εκτίμηση γνωστικών και συναισθηματικών δυσκολιών.
  • Η βοήθεια στην οργάνωση της μελέτης σε μαθητές που εμφανίζουν άγχος και δυσκολίες συγκέντρωσης.
  • Η ενημέρωση και καθοδήγηση των γονέων, προκειμένου να προωθηθούν στις αρμόδιες δομές υγείας, όταν ανιχνευθούν συναισθηματικές ή γνωστικές δυσλειτουργίες και να διεκδικήσουν ενημέρωση και εξειδικευμένη αντιμετώπιση.
  • Η συμβουλευτική ενημέρωση γονέων σε θέματα μηχανισμών αντίδρασης και συμπεριφορών που παρατηρούνται κατά τη διάρκεια της εφηβείας.
  • Η επαγγελματική συμβουλευτική και η χρήση κλιμάκων, προκειμένου να διερευνηθούν οι κλίσεις, τα ενδιαφέροντα και οι δυσκολίες στην λήψη απόφασης για την επιλογή του επαγγέλματος.

web page: www.saintpaul-amicale.gr/
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Την άνοιξη του 1974, μία μικρή ομάδα παλαιών μαθητών αποφάσισε να επαναδραστηριοποίησει τον Σύλλογο των Αποφοίτων του Saint-Paul με την προτροπή και συμπαράσταση της Διεύθυνσης της Σχολής. Σκοπός της σύστασης του Συλλόγου αποφοίτων υπήρξε «η σύσφιξη των δεσμών και η ανάπτυξη της κοινωνικής αλληλεγγύης μεταξύ των μελών του», καθώς και «η διατήρηση και καλλιέργεια των δεσμών των μελών με τη Σχολή και την πειραϊκή κοινωνία».

Στα χρόνια που πέρασαν, ο Σύλλογος αναπτύχθηκε, κατόρθωσε να επιτύχει σε μεγάλο βαθμό τους σκοπούς του και, σήμερα, έχει καταξιωθεί στη συνείδηση τόσο των αποφοίτων της Σχολής όσο και της κοινωνίας του Πειραιά. Για την επίτευξη των σκοπών του, ο Σύλλογος διοργανώνει εκδηλώσεις που απευθύνονται στη μικρή κοινωνία της Σχολής και των Αποφοίτων, αλλά και εκδηλώσεις με ευρύτερο περιεχόμενο που απευθύνονται στην πειραϊκή κοινωνία. Στα άμεσα μελλοντικά σχέδια του Συλλόγου Αποφοίτων είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του δικτυακού του τόπου, με τη δημιουργία βάσης δεδομένων «qui est qui», με σκοπό την κοινωνική και επαγγελματική αλληλεγγύη μεταξύ των αποφοίτων της Σχολής.

Στα πρώτα χρόνια της νέας χιλιετίας, πιστεύουμε και ελπίζουμε στη συμπαράσταση περισσότερων αποφοίτων στις προσπάθειες του Συλλόγου, τόσο με την παρουσία τους στις εκδηλώσεις όσο και με τη ενεργό συμμετοχή, ιδιαίτερα των πιο νέων, στο Διοικητικό Συμβούλιο.

Ευχόμαστε η Σχολή μας, που διανύει αισίως 115 ζωής και δράσης στην πόλη του Πειραιά, να συνεχίσει με την ίδια δύναμη και τον ίδιο ζήλο το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό της έργο.

Συμπαραστάτες στο έργο της, όλοι εμείς οι απόφοιτοι. Το οφείλουμε στην ίδια τη Σχολή, το οφείλουμε στις επερχόμενες γενιές.

Tο Δ.Σ. του Συλλόγου των Αποφόιτων του Σχολείου έχει ως εξής:
ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΙΩΣΗΦΙΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ 
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΓΚΟΥΡΟΜΙΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 
ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΧΟΥΡΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 
ΑΝΑΠΛ. ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΡΕΝΑ 
ΤΑΜΙΑΣ: ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 
ΑΝΑΠΛ. ΤΑΜΙΑΣ: ΡΗΓΟΥΤΣΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 
ΜΕΛΟΣ: ΛΟΥΚΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ 
ΜΕΛΟΣ: ΜΟΥΝΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ 
ΜΕΛΟΣ: ΡΑΠΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΙΝΑ 
ΜΕΛΟΣ: ΡΟΥΜΠΕΣΗΣ ΠΑΝΟΣ 
ΜΕΛΟΣ: ΚΑΡΔΑΚΑΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 
ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΚΟΡΚΙΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ 
ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ 

Το μυαλό δεν είναι ένα δοχείο που πρέπει να γεμίσει,

αλλά μία φωτιά που πρέπει ν'ανάψει

Πλούταρχος

Καλέστε μας

210 9904010

Κονσόλα Αποσφαλμάτωσης του Joomla!

Συνεδρία

Πληροφορίες Προφίλ

Χρήση Μνήμης

Ερωτήματα Βάσης Δεδομένων